ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Söta kusiner!!

2009-12-18 12:55:22 / 0 kommentarer ..


Anni tjatar som en galning på mig att jag ska lägga upp bilder och därför lägger jag nu upp några söta bilder på kusinerna... ♥



Ida


Klockren bild! Tror att Thinh tog den. Ida


Tove. Fotograf: Anni


Tove. Fortfarande Anni som fotograf...


Tove ♥


Ida.


Tove, assöt ♥


Ida, Jenni och Tove

Bild 1 - 5 är från när vi var hos farmor och farfar på lucia. 6:an är från när vi var vid Källans dagis och spelade fotboll och 7:an & 8:an är från mitt 15-årskalas... :)

Ha det bäst!
Kramar Johanna!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!