ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Maj!

2009-05-09 11:14:44 / 0 kommentarer ..


Bättre sent än aldrig. Men här kommer månadens uppdatering:


Johanna, maj-bilden

MAJ 2009
1: Första maj, en röddag så alla är lediga! :) Men det är också dag...

4: Har hela högstadiet Operation Dagsverke.. man ska göra (nästan) vad som helst för att samla in 120 kronor till barnen i Afganhistan... Jag tror att de ska bygga nya skolor..

7: Min faster Carina har namnsdag... Grattis!

8: Min idol Enrique Iglesias fyller 34 år! :D Grattis!

9: Europadagen... och Benitas födelsedag! Grattis!

13: Lasse fyller år! Grattis!

17: Norges nationaldag....

20: Min andra faster, Anna-Lena fyller 36 år! Grattis! <3

21: Kristi himmelsfärds dag... det är en röd torsdag, så det blir en långhelg... :D

28: Min kompis Emelie (som bor i stan) fyller 15 år! Grattis! 

29: Faster Carina fyller 39 år! Grattis!¨

30: Pingstafton....

31: Mors dag! Ge alla mammor ni känner en stor kram!! Det är också pingstdagen - dag...

10000000 kramar från
Johanna!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!