ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Det har hänt ganska mycket sen sist...

2009-05-09 10:50:24 / 0 kommentarer ..


Hej!
Förlåt att jag inte har lagt in bilder på ett tag, men jag har varken haft tid eller lust...
Så nu lägger jag in lite bilder från allt som har hänt sen sist jag la in bilder.



Det har hunnit blivit vår....



..och vi har tagit ut studtsmattan...

 
...Anni, Jenni, Alice, Jeanette och Pernilla (Annis kompis) hoppar...


...sen körde dem kubb... (från vänster Alice, Jeanette, Jenni)


...en av alla solnedgångar jag har fotat under våren...



....det har varit varmt också...



Nu regnar det nästan ute, så;

Regniga kramar från
Johanna!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!