ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Önskemål 1.... Idas namngivningskalas!

2009-03-19 19:47:21 / 0 kommentarer ..


Här kommer den första önskningen jag har fått...
Den är från min kära faster och gudmor Anna-Lena. Bilderna är från Idas namngivningskalas 24 augusti 2008. Så njut av min supersöta, snart 1-åriga kusin Ida.
Kramar på er allihopa! <3


Här har vi (från vänster); Petri, Åsa, Agneta (tror jag hon hette, någon hjälp mig fort!), Thinh & Tove, Anna-Lena och Ida.... Självaste cermonin...


Familjen Banh... ni vet ju själva vad de heter... eller hur??
Den finaste bilden härifrån, enligt mig själv...


Ida ser något spännande...


När man tröttnar på festen är det bästa att.......
 
....gå ner och städa lekstugan.....


Oj, vad de jobbar! Och vad rent och fint det blir!


Nej, nu får jag skämmas! Jag hade bara tagit 10 bilder och spelat in 2 filmer på Idas namngivningskalas... och filmerna tror jag t.o.m. att Jenni har spelat in......
Jag lovar jag ska bättra mig.....


All kärlek! (iallafall..)

Kramar Johanna!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!