ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

April!

2009-03-31 09:00:08 / 0 kommentarer ..


Hej, hej!
Imorgon är det april. Jag förstår inte hur snabbt allt går! Det känns som att det var nyårsafton igår! Men det är ändå skönt att det går så snabbt eftersom det snart blir sommarlov!! 10 veckor!!!!!!
Okej, nu till det jag skulle skriva om egentligen. När det är april så börjar ju våren komma. Till exempel hörde jag, vid halv åttta, igår kväll massa fåglar som kvittrade och det var mitt första vårtecken det här året. Ser jag nårga fler vårtecken så ska jag självklart fota dem.  Tills dess får ni månadens uppdatering som jag tänkte börja med nu. Det blir så att i slutet av varje månad skriver jag ett inlägg om vad som händer nästa månad och lägger in bilden som sitter i almanackan på april. Hoppas ni förstår!
Kramar till alla!!! <3 <3 <3


ANNI, april-bilden

APRIL 2009
1: Nu kan ni lura alla hur mycket ni vill och bli lurade själva.....

2: Min moster Suvi fyller år! Grattis!

3: Påsklovet börjar och är hela vecka 15 + den 13:de!

6: Min pappa har "mellannamns"-namnsdag - Willhelm! Grattis!

8: Min underbart söta kusin Ida fyller 1 år! Grattis!

9: Skärtorsdagen.... kanske kommer det några små påskkärringar hem till er då...

10: Långfredagen

11:Påskafton! Påskägg och godis till alla! :D

12: Påskdagen,  -dag.....

13: Annandag påsk! En röd dag då, nästan, alla är lediga!

18: Min första St. Erikscup match, den här säsongen!

23: Världsbksdagen.....

30: Valborgsmässoafton och   -dag (eftersom självaste kungen fyller 63 år, född 1946)!

Ha det bra!
Kramar!
/Johanna

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!